Att spräcka eller inte spräcka

Jag har beslutsångest. Ska jag spräcka blåsan eller inte? S tycker jag ska göra det, så den hinner läka till imorgon. Det är match imorgon kväll, och till dess måste jag få på mig mina fotbollsskor. Med denna blåsa får jag inte på mig några skor alls, så vad ska jag göra? Om jag låter den vara kanske den sjunker in. Mamma säger att man inte ska göra det. Att det bara kommer göra ondare och svida som attans..
 
Åh vilket i-landsproblem. Hur som haver så om jag spräcker den kommer det typ spruta blod/var/saft/vatten? Jag vet inte men det kommer i alla fall vara äckligt. Plus att det kommer göra galet ont. Tänk en äcklig nål i hälen och trycka hål på "mitt andra jag" som Jacob kallade den. 
Den är verkligen stor. Ingen har sett en så stor blåsa? Jag behöver typ nästan döpa den. Fast jag hoppas dess liv blir kort. Bilder kommer senare på min vän.

Nu ska jag och S se Miami Inc. Godnatt (Den röda blåsan lyser)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha jag gillar att du har skavsår för det har jag med. Och ingen bryr sig när man gnäller för ingen förstår. Nu förstår du.

2008-04-06 @ 08:27:40
URL: http://annabostromi.blogg.se
Postat av: nicole

så jäävla äckligt! spräng den inte! men om du gör det, ta kort! jag vill se ;)

2008-04-06 @ 11:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0