Back on track

Hujeda mig vad länge bloggen har varit otillgänglig. Jag trodde inte jag skulle bry mig men jag har fått skriv-abstinens. Nu vet jag inte var jag ska börja och sluta.

Helgen - Umeå open. Det var en lyckad helg. På grund av att Marit Bergman ställde in hann jag se Those Dancing Days. De var bra och söta. Helst när de spelade hitten. Annars var alla artister bra. Jag såg Max Peezay, stod längst fram och var hiphopig, fast jag egentligen inte är det ett dugg. *ha* Sen blev det lite Timo, och i slutet Adam Tensta. Jag hörde typ 3 låtar, varav de två bra låtarna, They wanna know och My cool. Det var grymt när de spelade My cool. Då tog hela publiken upp sina mobiler/kameror och filmade händelsen. Hela äpplet lyste upp och alla blev vilda. Det är så det ska vara.

image29
Sista opendagen hade jag lösogonfransar. Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0