Blowsa

Som belöning för min löpning idag fick jag en blåsa. Och då snackar jag en RIKTIGT STOR en. Den är så enorm att den syns genom mina sockar. Den är knallröd och hård av all saft däri. Usch den är riktigt otrevlig faktisk. Jag har problem med min blåsa.

1. Den gör ont
2. Sko-problemet: Jag kan inte ha några skor utan att jag dör av smärta och förmodligen en sprängning.
3. Match imorgon =skoproblem. Nya skor där med. Problems att överhuvudtaget få på sig fotbollsdojer.
4. Fyskam så ful den är
5. Och äcklig att se på.

Nu ska jag trampa ner hälen på ett par tygskor och ta mig till Marieberg där jag ska vara med Nicole och Sanna.
Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0