Dagens lista

[X] Stiga upp och äta frukost
[X] Plugga matte - Håller på
[X] Ut och springa i det förhoppningsvis fina vädret - Typ det jobbigaste på länge, sjukt varmt ute
[X] Sitta svettig på balkongen och sola + läsa eng bok
[X] Duscha, samtidigt raka benen
[X] Måla naglarna, både fot och hand
[X] Locka håret och göra en fin frisyr
[X] Sminka mig med nå läckert smink
[-] Handla och baka något efterrättsliknande? Blev inte så

Jag hålller alltså på för fullt med min lista. Jag ska bara räkna lite till av skitmatten sen ska jag läsa lite i engelskaboken. Uppdaterar senare.

Allt blev bra. Bilder kommer senare

Kommentarer
Postat av: Malin

å skönt! man blir så glad när det är soligt! här är underbart, men nu mulet och det verkar som det blir en kväll i regn. trist men jag är fortfarande glad! Ha en trevlig kväll!

2008-04-30 @ 14:49:27
Postat av: Flora

ojoj vad mycket du måste bocka av, hoppas du hinner! :)

2008-04-30 @ 15:52:53
URL: http://floras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0