First foot

Jag vet inte vem det var som sa det, men det var någon, tror det var Sanna som sa att om hon hade en second-hand affär skulle hon döpa den till First foot. Det tycker jag var ett bra och roligt namn.

Gårdagen var underbar. Först gjorde jag och Anna ut matte-c boken, vilket var en lättnad utan dess like. Sedan delade vi ut våran skoltidning, Mindyard som också blev lyckad. *Ha* in your face ni SMMM:are som sa att Arena inte kan göra en tidning. (skämt å sido) Vi slutade klockan tio så jag, Linn och Frida drog iväg och åt på Catarinas. Sen blev det en sväng på slumpen, som inte alls är så rolig att vara på. Allt är i oordning och man hittar inget. Det krävs tålamod att orka gå omkring i slumpens trånga gångar i mer än en kvart.... Så vi drog på Emmaus, som var stängt. Sen blev det Röda korset på Mariberg. Där fyndade jag ett par skor jag velat ha i vinter, men ej funnit. Så jag köpte dem nu. Man kan ju ha dem som vårskor. I love shoes! Efter det tog vi sista svängen på myrorna på Ersboda. Där fyndade jag en efterlängtad jeansjacka i strl 128 (vill ha den kort) och en liten väska. Frida köpte en fin röd-blommig klänning och en liten väska hon med. Linn fyndade inget. Sist men inte minst - Willys, inköp av billigt godis och glass. Tack för dagen.

image45
Jeansjacka- 60:-
Väska- 50:-
Skor- 100:-

Totalsumma: 210:-
men stundentrabatt på 10% vilket resulterade i att när jag köpte väskan och jackan blev det 100 kr istället för 110. Slutsumma: 200:-

Kommentarer
Postat av: Nicole

fan vad nice!! jag måste också ta en second hand runda nån gång

2008-04-05 @ 19:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0