För du var solskenet

Jag älskar band t-shirtar. Hur kul är det inte att visa sin musiksmak med hjälp av en tröja? Okej, det finns vissa som är snyggare än andra men visst är det kul. Jag älskar min BTVATD tröja som jag fick av S på min födelsedag. Sedan har jag en gammal Håkan jag köpte i Götet för några år sedan som också är fin. Dock har S lånat den på långtid och jag har inte användt den på länge. Nyss ringde min faster och berättade om min försenade födelsedagspresent. Jag ska få en ny Håkan tröja! Hur perfekt är inte det? Hon är en riktigt guldklimp min faster. Imorse när jag tidigare pratade med henne tänkte jag på att jag skulle vilja ha en bandtröja, men jag sa inget. Sen ringer hon nu och har fixat en grön och fin Hellström tröja. Wey.


Det är denna skönhet som snart ska klä min kropp.
Jag har valt en i grönt. I sommar ska jag ha med
både den och Billie tröjan på P&L, för då ska jag
se mina favoriter. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0