Friday i'm in love

Fredagar. Det klingar så bra. Jag älskar fredagar! Det finns inget bättre än en fredag. Idag har skolan gått bra, på journalistiken gjorde jag och Anna en planering över vårat radioreportage. Vi är väl förberedda. Efter skolan gick Jag, Malin, Linn och Frida på Röda korset där jag fyndade en väska för 25 enkla mynt. Efteråt gick jag och Frida på alla andra affärer som Umeå har att bjuda på... Friday köpte mycket såhär en friday (hihi). Jag köpte ett par chino-inspirerade byxor från Åhléns. Det var egentligen tänkta till att vara trekvartsbyxor men jag köpte en större modell och v ips! 249:- kronor kostade de. Jag köpte även ett hårspray för 36.50 på HM, The klippotek orginal.

image74
Plus med väskan är att man kan ta bort remmen och använda den som kuvertväska. Jag gillade byxorna för den marinblåa färgen.

Nu ska jag fara iväg på hemköp och köpa massa popcorn med Linn. Sen ska vi på slumberparty hos Frida! Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Soha

Snygg väska :)

2008-04-11 @ 18:39:45
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: M

snygga brallor!

2008-04-12 @ 09:51:07
Postat av: mamma

Spenderbyxorna är på!? Kul att shoppa loss emellanåt, ellerhur? Härligt att tjäna egna pengar.

2008-04-12 @ 21:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0