Journalistik

Sitter ensam på journalistiken. Saknar min vän Anna. Hon är och roar sig  i Stockholm med en viss person. Imorgon ska hon se Håkan, jag är avundsjuk och väldigt glad för hennes skull.

Nu skulle jag behöva dig Anna, för nu blir inget på vårat radioreportage gjort. Jag behöver din kraft!

Solen skiner och jag har bara på mig min jeansjacka. Det var rätt kallt att cykla hit, men äh! Det är ju sommar. Idag ska jag handla på H&M med mitt rabattkort på 50:-, plus att det är 10% för medlemmar. Funderar på underkläder.

Kommentarer
Postat av: Anki

Amanda! Det är jättekul att läsa hur dina dagar ser ut (mkt shopping, host host). Spännande! Visade grabbarna på jobbet bilden på dig med lösögonfransarna, de tyckte att du var gööör snygg, SÅ KLART! Jag fortsätter att gå in och "snoka", hoppas att det är OKEJ?

2008-04-18 @ 22:17:21
Postat av: Flora

jag frös också i min jeansjacka. brr.

2008-04-19 @ 11:32:15
URL: http://floras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0