Justja

På tal om bra dagar och bra grejer.. Skivsläpp av sköna artister är alltid bra. Detta höjde min Arvikalust ännu mer; Konk, The Kooks nya album. Redan när jag hörde gitarrplinget på See the sun, första låten på skivan, kände jag att det kommer bli en bra skiva. Och det är det! Samma med Håkans För sent för Edelweiss.

Bara tanken på att se de på en och samma kväll under arvika gör mig sprallig och lycklig.



När jag såg den här videon första gången tror jag att jag grät? Det är precis som musik ska vara. Bara gå runt och spela akustiskt på smågatorna i Paris. Deras röster, gitarrspel och för att inte tala om dialekten gör det till ett hallelujah moment för öronen. Och att sedan möta upp av fansen. Det är på riktigt.

Kommentarer
Postat av: mathilda

ih,konk är så bra!!(försent för edelweiss också) hatar dig för arvika.

2008-04-09 @ 20:51:25
URL: http://migmathilda.blogg.se
Postat av: Ida

Javisst! Jag ordbajsar mest varje dag på min blogg.

Jag har förföljt dig länge!hööö

2008-04-10 @ 22:18:11
URL: http://idaidag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0