Kära la göteborgare

image85

Den här glada Amandan saknar er Karlgrenare

Kommentarer
Postat av: anki

Nämen, vad glad jag blev när jag öppnade din blogg! Jag var supertrött och tänkte att jag slår igång datorn och kollar hur din dag har varit och blev genast piggare:-)Vår lille fotbollskille somnade som en stock, dock inte utan protester, men nöjd med sin insats i dagens match. Lovisa hon väntar på morgondagen, då skall vi städa upp och SLÄNGA stora delar av hennes inredning...Håll tummarna att detta går lugnt och fint till...Jag är nöjd med min insats inför kommande badsäsong,-10 pannor! Ska kämpa ner 3 till, inte lätt men det skall banne mig gå! Sussa så sött!

2008-04-23 @ 21:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0