Kärlek

Helgen har varit slapp, men samtidigt jobbig. Har haft cup, som gått dåligt resultatmässigt men ändå bra, eftersom vi spelade mot flera divisioner högre än oss. En del matcher var orättvisa men jag tycker ändå vi visar att vi kan!

Nu är det fem skoldagar och sen är det lov. Det efterlängtade v.18 lovet som vi på Midgård är ensamma om! Kommer bli underbart. Lovet kommer bland annat innebära ettårsdag för mig och S. Vi får la se vad det innebär. Älsklingen kom igår kväll till mig, han hade varit ute och firat hans kompis som fyllde 18. Han var så söt när han viskade fina saker i mitt öra, kramade mig och som han sa "jag har varit så sugen på att pussa dig precis där på nacken". Vi sov och steg upp tidigt imorse. För övrigt har jag sovit hela dagen av ren utmattning och för lite sömn i natt.

This week:
Mån - övning för NP i matte c
Tis, ons, tors - träningar!!
Fre - sminkning på Make up store + lov
Lör, Sön - Jobba jobba jobba

PLUS lite mer såklart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0