Kväller

Jag är så snuvig. Min ena näsborre är igentäppt och jag kan knappt andas. Blä för förkylningar. Jag är less på att inte få spela fotboll. Imorgon om det är träning, då ska jag banne mig spela hur som haver. Nu börjar vi ute och det känns mer än bra. Längtar så mycket till att få spela på arenan och umgås med kära laget. Underbart. Vi ska krossa division 5 nurå.

Jag var nyss och såg S innebandy match. Spännande, det var dm-final och de vann med 9-6 mot Sandåkern. Bravoo.
Imorgon är det torsdag och sen är det fredag = helg. På fredag ska jag, Linn och Frida gå en second hand runda och på kvällen blir det att vara med S:n och Nicole.

Tror jag ska gå och sova nu. Tidigt och bra. Får väl se vad som händer.

image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0