Mekka

Ikväll har jag jobbat. Det har varit väldigt lugnt och inte alls så mycket folk - vilket innebär mer snack och lite verkstad. Det gillar vi arbetande! Ikväll jobbade jag med Erica som är väldigt trevligt. Vi har pratat om allt och ingenting i flera timmar. Vi pratade om dagboksskrivande och jag blev väldigt sugen på att skriva förhand, och inte här på bloggen.

Kvällens snackisar
Dagbok, vanlig och smsdagbok
Bal och student + kläder
Second Hand
Norge och jobb
Fika
Valborg
Plugg och prov, NP
Externa hårddiskar (vi båda är sugna på att köpa)
Digitalkameror och bilder - och dess problem

Ja, vi har pratat om allt mellan himmel och jord. Nu är jag väldigt trött. Laddade precis hem den nyaste American pie filmen. Hade tänkt se den ikväll men jag är faktiskt för trött. Jag ska lägga mig och läsa lite i engelskaboken sedan ska jag sova. Imorgon har jag tänkt försöka plugga och städa toaletten. Sedan träna och kanske hälsa på min sjukling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0