Money, money, money

Imorgon är det den 15:onde, vilket betyder pengar för min del. Känns skönt att få lite extra pengar. Just nu är det många utgifter, snart är det dags för betalning av Arvikafestivalen. (KATE NASH är nya artisten, we) De radar upp med massa bra artister nu alltså. Om någon är intresserad att åka dit så ska jag och några vänner chartra en buss. Detta kommer bli mycket billigare för oss alla (ca 600:-) Så säg till så får du en plats i vår buss, innan det är försent!

Om det går som planerat ska jag och nåra kompisar beställa kläder från forever21. Jag har hittat sjukt mycket kläder jag vill ha. Allt går på ca 1600 svenska kronor, vilket är sjukt billigt för allt jag har skrivit upp. Jag ska ta bort massor, för så mycket pengar har jag inte råd att lägga ut. Det jag skulle få och önskar för 1600 kr är:

2 "blusar"
1 tub top
1 kjol
5 klänningar
1 par skor
1 par solglasögon
1 bh
3 par trosor
1 top/jacka

Detta är ju stört mycket för så lite pengar? eller vad säger ni? Hett tips är att beställa från USA nu när dollarn är så minimal. Dock går frakt och tullavgift på ca 1000:-, men eftersom vi går ihop många så blir det billigt. Hoppas bara man får beställa så mycket man vill. Jisses vilket paket det isf kommer bli. Alla tjejer som vill ha nya sommarkläder. Wow

Kommentarer
Postat av: ida

Kollade upp kläderna på forever21

satsiken vilka pärlor det fanns där. har aldrig sett sidan förut.

2008-04-15 @ 11:40:13
URL: http://idaidag.blogg.se
Postat av: Emma

Haha jag blev lite avis på mig själv när jag skrev det faktiskt.

GUD vilket fynd!=)

2008-04-15 @ 14:18:57
URL: http://www.emmsah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0