NU

Visst har Malin gjort min blogg finare och hemtrevligare? Tack.

Jag är nääästan klar med historian. Var tvungen att ta en paus. Vet inte hur det går eller om jag har gjort rätt, känns sisådär. Skönt i alla fall att inte ha den hängande över axlarna.

Nu sitter jag och Malin och drömmer om forever21. Jag har hittat och klippt ihop lite kläder som jag nog ska beställa. Dock kan det bli lite byten och så, och kanske tillägg för jag har inte valt underkläder och smycken riktigt.

image77

Här är ett litet smakprov på hur min kommande sommar-garderob kan se ut. Allt detta för ca 900 kr. Är det inte fantastiskt? Den vita lilla klänningen skulle vara urfin på skolavslutningen. Skorna jag ville ha fanns bara i för stora storlekar så jag får nöja mig med Sveriges utbud på skor. Jag vill beställa NU! kan inte vänta. Har aldrig beställt från USA förut. Det ska bli spännande!

Kommentarer
Postat av: nathalie

jätte snygga grejer!
jag vill också beställa!

2008-04-15 @ 18:58:23
Postat av: ida

Skit snygg blev din bloggis.
Vilken Malin?

2008-04-15 @ 19:00:58
URL: http://idaidag.blogg.se
Postat av: nathalie

svar: tullavgift?!:O
hur mycket kostar det?

2008-04-15 @ 19:59:39
Postat av: R

jag sitter också och kollar på kläder därifrån!! synd att frakten är så dyr också.

2008-04-15 @ 20:38:10
URL: http://www.rrrebecca.blogg.se
Postat av: mathilda

jag orkar inte att du faktiskt ska beställa klänningen jag vill ha,taskigt

2008-04-16 @ 17:44:01
Postat av: Anonym

vart hittade du dom dära kläderna?

2008-04-26 @ 20:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0