Onsdag

Dagen har gått snabbt. Onsdagar innebär bara tre lektioner, engelska, naturkunskap och journalistik. På engelskan håller vi på att övar oss för nationella, jag är faktiskt riktigt nervös inför det, verkar supersvårt. Jag och Anna har jobbat bra med vårat radioreportage om bloggar. Vi har börjat sätta ihop delar av reportaget och fått in lite påor.

Ikväll har jag tränat, utomhus och sol - kan det bli bättre? Vi var bara 8 st från mitt lag men det var ändå roligt. Nyss såg jag på "frusna män söker kärlek" som går på kanal5. Det är inspelat i Gällivare (min hemstad) och var därför lite extra roligt. Så om ni vill se hur mycket snö och hur snygga karlar vi har, så kika in det. (hehe)

Vidare till bättre grejor - snart börjar två avsnitt av efterlängtade satc. Jag undrar om någon tjej missat programmet? Missa det inte för guds skull ikväll. Sista säsongen!
image84

Mamma tycker att om jag vill vara "vuxen" så måste jag uppföra mig som en, och därför stå för alla mina saker själv. Så idag köpte jag mitt egna schampoo, balsam och dusch creme. Jag vet inte om det var så vuxet egentligen. 59:- kr för detta kit på Apoteket. Jag tror det är bra, de lovar så på förpackningen i alla fall 8)

Kommentarer
Postat av: hemlis

Känns ok att betala o göra rätt för sig eller? Mor

2008-04-24 @ 20:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0