Poppelipopp

Torsdagar är alltid jobbiga. Jag sov på historian, svenskan och nästan på naturkunskapen. Harregu! Jag klarar inte av att inte ha sovmorgon *bortskämd-arena-elev* Men imorgon är det fredag och det bådar gott. Jag som är väderexpert känner på mig att imorgon kommer det vara bra väder. Som förra fredagen! Imorgon efter plugget ska jag och Frida fara och simma! Mysigt! Sitta i bastun efteråt och chatta och äta apelsin. Mums. På kvällen blir det "popcornparty" som jag har velat kalla det. Jag och Linn är tokiga i popcorn så därför har vi beslutat att göra så många som möjligt.

Frida: Jag har åtta plattor och 2 microvågsugnar!
Det här kommer bli grymt. Jag har lust att fylla ett badkar med popcorn, men Frida har inget och det är nog lite äckligt ändå, men läckert! Åh jag blir typ pirrig av att tänka på goda salta popcorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0