Sminkeledinkning

Imorgon kl. 16.00 ska jag på make-up rådgivning på Make up store. Det ska bli roligt. Jag ska nog ta en fest-sminkning eftersom det är kul att kunna fixa sig lite extra på fester och dylikt. Det stora braiga är att man får ta smink för 500 kr sedan, wey! det enda som jag är säker på att jag ska ta är "Cover all mix", en slags foundation som är skitbra! Sedan får vi se vad det blir. Självklart ska jag försöka ta några foton på mig så jag kan visa sen hur resultatet blev.

image88
Såhär kanske jag ser ut imorgon? Skämt å sido, men coolt skulle det vara!

ALL COVER MIX
Den gula används för att täcka porer, finnar och liknande. Den röda är för att täcka det "blåa" påsarna under ögonen. Den beiga är för att blanda ut de andra två färgerna för ett mer naturellt resultat.

Kommentarer
Postat av: ida

All cover mix äger. Jag har en sån själv och puss vad jag gillar den.
Go for it. Vad ska du ta för annan grej?
Jag tog en foundation...som gick sönder tredje dagen efter att jag tappat den i golvet.
SÅ om du tar en foundation så var rädd om den!

2008-04-25 @ 13:06:56
URL: http://idaidag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0