Strömpilen

Idag har jag och mamma varit ute på en sväng igen. Vi skulle egentligen handla mat, men gick en vända på Strömpilen också. Jag har länge letat efter ett par svarta högklackade skor och hittade nu ett par för 400:- De är precis sådana jag vill ha. De har 8 cm klack och passar till allt, jeans, barbent och tights.

Jag har också pluggat lite matte och läst några sidor ur min engelskabok. Jag är så less på matten så jag orkar knappt räkna något. Vill mycket hellre vara ute eller se någon bra film. Min vän Adam håller på att skickar det nya oth avsnittet så det har jag planerat att se snart. Ikväll blir det träning och sedan tror jag att om jag orkar, ska jag se American Pie - Beta house.

På tal om shopping så var detta mitt sista köp, ärligt. Nu ska jag faktiskt spara pengar. Har massa utgifter som kommer att komma, arvikabiljetten och bussbiljetten. Sen behöver jag en hårddisk till datorn och så självklart spara till sommaren och dess resor.



Kommentarer
Postat av: mor

klok tjej.

2008-04-29 @ 19:00:20
URL: http://dromstugan.blogg.se
Postat av: Flora

skor är härligt alltså!

2008-04-29 @ 22:00:50
URL: http://floras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0