Tack

När jag kom hem igår hade mamma städat mitt rum jättefint. Hon hade möblerat och gjort det så rent som det kan bli. Nya gardiner och ljus också! Jag slängde själv massa saker och nu mitt rumt tomt på onödiga grejer. På kvällen for vi på Intersport där jag skulle köpa ett par fotbollsskor, hittade ett par guldiga puma. Jag fick även ett par springskor. Mamma och pappa passade på att nämna att "Gud banne dig om du inte springer nu flicka lilla". Haha! så idag knöt jag på dojjerna och sprang litegranna. Dock så fick jag skavsår så nu sitter jag har med blodiga hälar och funderar över hur det ska gå när jag ska springa nästa gång. (SNART)

Igår kom min Håkan tröja också! Den var jättefin. Jag har fått så mycket fina nya grejer igår. Himlans kul dag... Men det var ju trots allt dagen jag gjorde ut matte-c boken.


Kommentarer
Postat av: hemlis

Stackars dig, inte kan man springa omkring med blåsor o
blodiga hälar. Du måste ta o vila dig minst 3 veckor. hi hi hi, tävling.

2008-04-05 @ 20:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0