Tisdag

I like tisdagar. För det första har vi sovmorgon till 12 och slutar 1/2 och för det andra är det en allmänt skön dag. Imorse vaknade jag av mig själv vid halv tio, jag startade datorn och drog mig i sängen. Satte på ett andra avenyn avsnitt och låg och myste i sängen. (förövrigt är AA riktigt bra just nu, någon som ser det?) Efteråt åt jag en god frukost och kilade sen ut med min hund. Jag gick med S till skolan. Solen sken och det var riktigt varmt i dag. I skolan hade vi bara en lektion som bara blev en halvtimme kort så allt rullade på. Gick hem med solen i ansiktet, köpte en bit vit choklad med krisp i och njöt. Väl hemma så började jag tvätta och ska snart fortsätta, en skön dag alltså.

Ikväll är det träning och sen ska jag sova. Jag har varit ovanligt trött och sliten på sistone och har ingen förklaring till detta. Mår inte riktigt hundra. Vi får se vad som sker. Just nu vill jag bara fara till Götet eller Stockholm och bränna pengar. Jag drömmer om att åka karuseller på Liseberg och avnjuta en glass på Nordstan.

Jag längtar till sommaren

Hur cool ser inte denna ut?

Kommentarer
Postat av: Flora

jag ÄLSKAR andra avenyn!

2008-04-22 @ 22:52:46
URL: http://floras.blogg.se
Postat av: Matilda

Finns den där bergochdalbanan på riktigt? Skitläskig ju, hah!

2008-04-23 @ 08:37:24
URL: http://mitildi.blogg.se
Postat av: Mia

Shit, den såg riktigt härlig ut. Och läskig, haha. :)

2008-04-23 @ 17:08:26
URL: http://mialindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0