To die for

Idag lagade mamma min favoritmaträtt. Det är fläskfilé och pasta, med chili och persilja. Det är mycket starkt och sjukt gott. Ett plus är att det är enkelt att laga. Kvällens middag blev inte dock lite spicy som det brukar vara, vilket var ett minus....


Såhär såg maträtten ut när jag själv lagade den till S. Dock inte lika god som när mamma gör. Här var den inte heller ihopblandad som den ska serveras. Mmm To die for

Jag har hittat massa kläder som jag vill ha. Mest har jag och Mathilda letat efter en balklänning åt henne, men vi hittar ingen riktigt. Det finns en från Fröken söt som lockar, men vi får se. Här är mina favoriter idag i alla fall.


De fyra första bilderna kommer från www.nelly.se och den sista satin jackan från http://store.americanapparel.eu/

Vad jag älskar med den svarta jackan från Nelly är "kragen"! Underbart utan och jag älskar formen. Sen önskar jag mig den söta lilla vita tubtopen som skulle sitta fint i sommar till ett par fina nötta jeans. Den långa t-shirten med ett ballt tryck passar också bra till ett par mörka jeans, eller ett par läckra tights i vår. Klänningen blir bra på midsommar eller något festligt i sommar. Och till sist, en satinjacka i någon läcker färg, som här i vit? Coolt enligt mig. Ett plus är de rätt så låga priserna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din mamma verkar vara en super mamma som gör såååå mkt gott till dig hela tiden. Är det inte så?

2008-04-07 @ 20:50:09
URL: http://www.dromstugan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0