Varför man älskar Midgård?

Det finns många anledningar att älska min skola, Midgård.

1. Jag älskar mitt program, Arena! jättebra att man får valmöjligheter
2. Det är sjukt fint och har bra rykte
3. Sköna människor
4. Alla sitter ute på gräsplätten utanför skolan och dissar lektioner
5. Slappt
6. Att vi får lov nu v.18!!

Ja, det finns många olika bra saker med Midgård. Det sämsta är maten, men det kanske det blir ändring på? Mest nöjd är jag att vi är lediga hela nästa vecka. Ska bli skönt. Dock har jag sjukt mycket to do grejer. Massvis med plugg, så imorgon får jag ta hem en hel del böcker.

NP i Matte c
NP i Eng B
Svenska - Skriva en essä om hur vårat språk kommer se ut år 2100
Eng - Läsa ut bok och skriva analys
NK - Studera en miljö (jag har skogen) och skriva några pages om växt/djurliv  m.m

Kommentarer
Postat av: Flora

nu blev jag sugen på att se hem till midgård.

2008-04-24 @ 22:25:56
URL: http://floras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0