Yes

Nu sitter jag här och dricker varmchoklad och äter ICA's brownies. Jag var förbi på ICA och köpte de och en tandborste. Jag tyckte jag var värd kakorna eftersom idag är det lönedags. Jag for sedan förbi bankomaten för ett kontoutdrag och for därifrån med ett leende på läpparna. Mer än väntat är alltid kul.

Det är dags för mig att plugga. Hela dagen måste jag kämpa med ett historiaarbete. Jag ska jämföra Vietnam med ett annat land? Åh jag betalar några hundralappar till någon som fixar mig ett mvg arbete. Ärligt, så hårt känns det nu. Jag vill hellre klicka hem massa kläder från USA och bara gotta mig med mina pengar, som jag borde spara. Aja, det får bli en annan dag för nu MÅSTE jag plugga.

Adios

Mumsfilibaba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0