away

Hallå! Det var ett tag sedan jag bloggade nu. Har som skrivet varit i Borås och hälsat på min älsklings släktingar. Det har varit jättetrevligt och mysigt. Vi har kommit hem ikväll efter en lång bilresa så nu vill vi bara ta det lugnt och ladda batterierna. Har en del fynd som jag ska visa senare. Har bland annat second hand shoppat en ny, mycket finare ljus jeansjacka och en kort brun skinnjacka, för 320 kr! Men som sagt, bilder och sådant kommer senare.

Imorgon far jag till stugan där S nu ska få träffa min farmor och farfar, så vi blir borta till torsdag/fredag någon gång. Det blir mer uppdateringar då. Kul ni som hänger kvar och fortsätter läsa min blogg.

Puss. Btw. Tungt att vara borta från bloggkoll.com, har nu 733 blogginlägg att läsa! pjuh

Kommentarer
Postat av: Malin

trevligt att ha dig tillbaks amanda, tungt med 733. fy.

2008-08-11 @ 23:13:39
Postat av: Anna

Jajaja, blogga mera.

2008-08-13 @ 12:14:59
URL: http://annabostormi.blogspot.com
Postat av: Linn

Skynda dig upp med bilderna mändi!

2008-08-14 @ 15:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0