Beast


Today i'm wearing this. En ny tischa från Revolution och skinnjackan från second hand. Jag hinner knappt skriva nått här på bloggen för att dagarna är fulla av skola, träningar och annat. Skolan går iaf bra hittills. Det är rätt intressant och kul med nya ämnen. Det är ett väldigt slapp schema egentligen, förutom mina 4-timmarshål på måndagar och onsdagar. Jag försöker bara att ha något att se framemot så går det bra. Detta år kommer faktiskt innehålla mycket såna dagar, så jag ser ljust på livet.

Igår sålde jag ett par jeans på tradera, 475 katchiing! Sen har jag sålt en tröja för 150 också. Det är roligt att tjäna pengar på sådant vis. När någon annan får glädjas av något jag annars skulle slängt.

Hello my German friends. I heard that you found my blog. Fun. You won't understand so much, but you can look at my beautiful pictures. Haha. Se you sometime.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0