En bra dag!

Jag gillar att vara spontan. Idag bestämde vi oss för att åka till London så vi bokade biljetter med billiga ryanair. Vi åker den 10:onde december och kommer hem den 15:onde. Nu gäller det bara att hitta på vad vi ska göra där borta, eftersom det är PA-100. Jag tror iaf att vi kommer kunna förena nytta med nöje ordentligt. London har alltid varit ett drömresemål för mig, och jag har hört att second-hand shoppingen där inte är så illa.

För övrigt så har dagen varit bra. Vi spelade nyss match mot GUIF och vann med 2-0. Detta betyder alltså att vi vunnit hela serien. Vi har bara en match kvar och den spelas nästa helg mot IFK Umeå. Hur det än går så är vi vinnare i div. 5. Känns jättebra att vara obesegrade, så därför tycker jag det vore mäktigt att vinna nästa match också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0