Go go.

Nu är jag hemma, och är här för att stanna. Stugan har varit superduper mysig, och den har blivit så otroligt fin nu. Har myst på med faffa och fammo och övrig familj. Nu har jag kommit hem för att spela match mot Hörnefors och sedan för att jobba imorgon och helgen. Sedan är det inte länge kvar till skolan börjar heller. Det är delade meningar om hur det blir, både bra och dåligt faktiskt. Roligt att få träffa alla klasskamrater, men tråkigt att börja plugga. Skönt iaf att det är sista året. I stugan har jag övningskört en gång. Jag är lite stressad över det, fyller år om cirkus ett halvår och har knappt börjat köra. Plus att det känns lite smygjobbigt att börja med det i vinter, vill hinna köra nu också.

Nu ska jag ta min nya snygga vattenflarra från IKEA och dra iväg mot Hörnefors. Vi får la se om det blir något spel för min del, har inte tränat sen UFF och är lite ringrostig med gamla skavsår, ont i ben osv.

'
Wish me good luck.

Kommentarer
Postat av: fanny

tack! och lycka till

2008-08-15 @ 12:40:54
URL: http://papperssax.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0