Igår och idag

Igår var jag med Frida och Linn. Vi såg 21 och snicksnackade. Den var bra, filmen alltså. Sen såg vi slutet av Pearl Harbor och någon av oss grät. Hihi. Idag skulle vi ju egentligen på secondhand runda, och vi alla var supertaggade, men eftersom det var söndag så var det självklart stängt. Vi deppade ihop och låg som döda fiskar i Fridas rum tills Johanna/smaach föreslog fika. Så vi drog på stan och tog en fika på NK. Vi träffade några killar som körde en "nollning" och ville kyssa oss, men vi nekade pussar, även om det enbart var kindpussar. Linn den "ensamstående" som Frida sa, var sugen, men det blev inget av.


This is me, yesterday. Då var jag lite halvlockig i håret efter regn och knut på skallen.


Frida och Smaach

Jag och Linn. Jag - mycket lockig. Linn fixa frippan med en viss tång!


Kommentarer
Postat av: mallan

sjukaste snygg är du!

2008-09-01 @ 17:59:26
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0