Jaja

Vi förlorade!! matchen mot norskorna. Fy. 2-1. Vi ledde med 1-0 efter en minut men sen fick de in en balja efter 13 minuter och spelade sjukt bra efter det. Vi orkade bara inte. Jag orkar inte. Jag har fått så sjuka skavsår överallt på fötterna och är sliten, men som sagt är det semifinal ändå imorgon eftersom vi kom tvåa i gruppen. Vi ska spela mot UIK igen, tungt men nu jävlar. Sen - ifall det blir final tror jag det blir mot norskorna igen, de lär nog komma till final hur som haver. Nu är det bara att ladda om batterierna, med massvis av jobb imorgon..

Juste. Jag har ett par nya skor från coop för 19:- värt tycker jag! de liknar converse, ett par gräddvita och fina. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: malin

visa dina 19-kronors-skor! synd att ni förlorade.

2008-08-01 @ 23:59:41
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/
Postat av: Regine

haha kidding?40 år? wow. handsome dad :D



grattis med nye sko - a girl can never have too many shoes =)

2008-08-02 @ 14:53:42
URL: http://www.regine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0