Kolabönor.

HEJ!
Har just varit ute och tränat i regnet. Det var perfekt väder. Laget var på fnisshumör och alla var blöta men helt okej taggade. Vi är så duktiga tycker jag, och roliga - och det är ju det viktigaste. På fredag spelar vi vår näst sista match, och jag börjar bli nervös. Vi har ju 8/8 segrar med två matcher kvar, skulle vara roligt med 10/10 liksom.

Imorgon börjar skolan och jag är positiv. Det är bara ett år kvar, ett pytte år. Det kommer gå hur fort som helst, plus att året säkert komma vara fyllt med roliga aktiviteter. Imorgon är det också Dagen D. Dagen då jag ska styra upp mitt liv. Träna mer, äta mindre (eller nyttigare), sova mer och vara bättre i skolan. Snällare ska jag också vara. Det är dags att mogna, ärligt.

Aja. Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig! Tidigt va? När jag väl somnar är en annan femma, eftersom det är 2 satc avsnitt, scrubs och 2 and ½ men. Närå, ska bara se satc och sen kanske läsa en snutt ur min bok. Duktig Amanda.

Godnatta mina skatta.
Förresten! Mitt schampoo och balsam luktar kolasås, eller kolabönor som mamma sa. Underbart va?


En glad Amanda i början av sommaren. Kolla fräknarna. Längtar till nästa sommar. Puss


Kommentarer
Postat av: Anna

Inte fiffla med maten för mmycket bara (!!!). Jag tycker vi utnyttjar måndagshållet på världsbästa sätt. Goda luncher, PA100-arbete osv.

2008-08-20 @ 15:14:54
URL: http://annabostromi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0