Likhet




Ibland är jag och lillasyster inte alls lika varandra, men ibland väldigt lika. På den andra bilden ser jag vissa tecken på att vi är syskon. Gör ni? Kolla näsan, ögonen och munnen. Bara hon växer till sig så har vi en ny Amanda. Haha!
Hon är rolig också. En dag satt jag, mamma och Alva vid middagsbordet och då frågade jag mamma såhär.

Amanda: Var jag verkligen lika liten som alva när jag gick i femman?
Mamma: Nä, det känns otroligt faktiskt.
Alva: Du hade iallafall mindre bröst.

Haha. Den där åldern är alltid lika rolig.

Kommentarer
Postat av: MOSTER

GUD VAD NI ÄR SÖTA!PUSS MOSTER

2008-08-25 @ 09:54:04
Postat av: ALVA

Du din lilla! ;)

2008-08-25 @ 17:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0