Mihi

Vi vann matchen igår med 4-2. Det var lite illa för i halvlek stod det 2-2, när vi egentligen "borde" leda med stort. Vi skärpte oss i halvtid och vann tillslut iallafall. Jag gjorde assist men det fungerade inte riktigt för mig, för jag hade ungefär 1000 målchanser men fick inte till något skott. Attans. Aja.

Idag ska jag jobba. Det ska bli kul faktiskt. Jag ska jobba i helgen med, men det är sköna pengar. Idag är det den femtonde och det betyder lön! Så nu är jag inte pank längre. Jag har bestämt att jag måste börja spara pengar, japp! Det är faktiskt bara ett år kvar av skolan och efter det vill jag ut på äventyr.

Nyss la jag och S ut lite kläder på blocket. Det finns många sätt att tjäna pengar på. Adios amigos. Ha en bra dag. Laddar upp en bra låt här också!



Jag tycker de är så häftiga, Alphabeat. De är som så nya fast gamla, för det låter som gamla sound. Jag älskar denna video också. Vem spelar piano på bilar? Det är så bra. De har bara snygga videor. Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Varför blocket och inte tradera?

2008-08-18 @ 09:01:27
URL: http://annabostromi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0