Möh

Förlåt för dålig uppdatering.

Jag sitter mest och slökollar på datorn efter billiga resor och vandrar hem i London. Jag blir så himla taggad när jag läser om de små söta hotellen som ligger "nära London bridge, eller på Notting Hill, eller vid Oxford street". Det låter mysigt och underbart. Jag har hittat en del bra hostels som går på runt 1,6 för mig, Linn och Frida, fem nätter. Det är ju väldigt bra pris, men då delar man rum med ca 20 andra personer. Jag tycker inte det spelar någon roll faktiskt, det är bra lägen på vandrarhemmen och så är det ju bara några timmar på natten man sover. Hoppas ni tjejer tycker som jag? Hellre lägger man pengar på annat. *Hehe*


Frida och Linn. Mina PA-100 polare.


Kommentarer
Postat av: Frida

Tycker att det är en briljant plan mändi! :)

2008-08-25 @ 13:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0