Paint it white.

Skoldagen gick utmärkt. Vi hade bara en lektion, kulturhistoria. Det verkar jättespännande och läraren, Elin, har jag haft i psykologi och människan socialt och kulturellt, och hon är skön och bra. Annars så fungerar schemat. Jag har dock två jättestora hål på måndagar och onsdagar, men då blir det plugg och mys med Anna. Jag ska ha textil, vet inte vad jag har gett mig in på, känner ingen och kan inte sy. Det blir skönt med ett praktiskt ämne i alla fall.

Annars då? Jo jag och mamma har målat om köket idag. Det blev vitt, men vi är inte riktigt klara. Så jag går runt med färgstänk på kroppen. Jag är för övrigt väldigt trött och känner bara för att sova, men jag tror jag ska se på tv först och äta lite. Man kan ju inte gå och lägga sig klockan nio, då kommer jag bara vakna inatt och vara pigg.

Dagens citat/sms.
Linn: Tagga skolan nu.
Amanda: Ja, fett! Det kommer bli kul.
Linn: Ja, jag säger bara som the pink ladies: We're gonna rule the school.

Hon är kul och bra den där Linn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0