Så äre.

Japp! Bloggen får vänta på alla spännande uppdateringar med bilder och allt som har hänt på senaste tid. Jag är för trött för att skriva och lägga in tusen bilder. Jag måste sysselsätta mig på annat sätt för att hålla mig vaken. Nu ska jag göra nått inte så värst bra - lägga mig i badet. Åh! Jag somnar alltid i badet? Är det farligt kanske? En del säger det, men jag har då klarat mig bra. (Peppar, peppar, ta i trä)

Ja. Så får det bli. Lägger mig nu i badet med "Den fjärde rånaren" och sedan ska jag nog sätta på mig myskläder, bädda ner mig med lite frukt och se på "Kvarteret skatan". Har lånat 1,2,3e säsongen av Sebastian, som i sin tur har lånat den av hans syster och hennes pojkvän. Det är sjukt roligt.

(Igår somnade jag klockan 22.30, bra gjort)

Och förövrigt har jag, Frida och Linn en väldigt bra idé om PA-100. Än så länge har vi inte kommit så långt, men vi vet iaf att vi ska resa. Bortom fjärran länder. Till THE land. Där jag skulle vilja kyssa alla som överhuvudtaget öppnade munnen för att sedan leverera denna vackra, ack så vackra dialekt. Destination - England, London. Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0