Sommarens...

...sommarpratare: Har inte lyssnat allt för mycket på radio, ingen värd att nämna.
...resa: Borås med S var väldigt mysigt. Fick lära känna många fina släktingar.
 ...köp: Oj! Har köpt så mycket fint, men det får bli nått bra kap, all rea och second hand shopping.
 ...godaste matupptäckt: Gjordes faktiskt i Borås, laxsoppan som S  faster & farmor gjorde, underbart!
...utgång: Eftersom jag inte passerat 18-årsgränsen kommer jag inte så långt, men utekvällarna på arvikafestivalen!
...soundtrack: Alphabeats alla sound! Först och främst fascination som jag dansat mig glad till, sen boyfriend och What is happening?
...klädesplagg: Måste nog vara alla mina fina skor, gladiatorskor, gympadojer m.m
...frisyr: Eftersom jag är relativt nyklippt har jag gärnat svängt omkring med håret utsläppt.
...läslektyr: Snabba cash av Jens Lapidus. Förgyllde en resa till skogen!
...konsert: Må det vara The Kooks på Arvika! Fantastiskt!
...alkohol: I'm a nykterist fo sho.
...glass: Twister som alla somrar.

Härmade min vän Anna som hade denna lista. Förövrigt är hon världens bästa kompis och har en väldigt bra blogg. Läsvärt utan dess like, mycket smarta tankar och bäst på skriva texter enligt mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Pussinussinull! Det var så roligt att se dig idag, fastän det bara var som hastigast.

2008-08-19 @ 18:43:04
URL: http://annabostromi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0