Ugly

Jag är sugen på en ny layout på bloggen. Denna är så otroligt svart, tråkigt och ful. Vill ha en glad, fin och ljus. Jag funderar på att fråga min kreativa lillasyster om hon skulle vilja måla något som ska pryda denna sida. Vore trevligt eftersom hon är väldigt duktig på det.

Nu ska jag snart tjäna pengar. Fyra dagar i rad, det är så det ska vara. Är motiverad att nu sista året på gymnasiet, både plugga och tjäna massvis av pengar, och framförallt - spara! Nu på onsdag när trean börjar ska jag bli en ny och duktig person. Jag ska skriva upp allt jag handlar för, och försöka hålla i pengarna, iaf spara några lappar i månaden. Sedan ska jag äta mycket bättre, få igång min mat och sovvanor som icket är så bra just nu. Jag har mycket att göra detta år, både spara pengar och bestämma vad som ska hända sen. Och parallellt med detta ska jag ta körkort och bli myndig. I skolan är det både nationella prov och PA-100 som väntar. Pjuhh. Hur ska detta gå?


En bild systeryster målade åt mig.
Om du läser detta - överraska mig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hon är inte lite grym

2008-08-19 @ 00:13:54
URL: http://annabostromi.blogspot.com
Postat av: Becca

cool!

2008-08-19 @ 18:22:38
URL: http://pinkbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0