Hello from London

Tja! Nu sitter jag Frida och Linn pa varat hostel och ska snart ivag pa the kooks! Wee! Sa himla roligt det kommer bli. Vi har precis tryckt i oss en yoghurt med godis i och ar matta och belatna. Igar och idag har vi shoppat som galningar! Jag har kopt massa fina saker, bla annat en mc-skinnjacka! Bilder kommer senare, for oj vad vi tar bilder!

Annars har vi det bara bra. Varat hostel ar helt okej. Det ar valdigt sma rum med massa konstiga personer fran varlden over, men det ar mysigt. Duscharna ar skabbiga och kokheta men vi lever och mar gott! London ar bast!! Imorgon blir det madame tussaud`s och london eye, sen kanske utgang!

Ha det bra dar hemma. PUSS

Kommentarer
Postat av: malin

jag kan ju inte låta bli att avundas. härhemma kämpar jag med kyla, trötthet och bilkörning. puh. pralinerna var mycket goda och jag ser fram emot att ha er hemma igen! men det gör nog inte ni;)

2008-12-11 @ 21:21:35
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är då en sann bloggare, tar dig tid för ett inlägg trots allt ni ska hinna med i London. Ha de o ta hand om dig. Kram från mor

2008-12-14 @ 15:55:19
Postat av: Alina

Hoppas du haft en trevlig helg! :)

2008-12-14 @ 15:59:39
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök :) Tack!

2008-12-14 @ 16:10:35
URL: http://picturesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0