Hoho jaja.

Haha idag hade jag tråkigt. Då tänkte jag lägga mig ner och se någon film så jag bläddrade igenom våra filmer och hittade en med Mary-Kate och Ashley. Den var rågammal men den hette "Winning London" så jag tänkte att nu ska jag bli inspirerad. Och ja tack. Det blev jag. De visade rätt mycket trevliga saker från London.

Idag har det börjat pirra. Vi har växlat pengar och taggat. Ska bränna kooks skivor till bilen och ladda hem bra filmer att se på vägen dit. Köpa de sista grejerna och wooo snart far vi. Kan inte fatta att vi ska till London! Mihi.

Nu ska jag faktiskt ta och krypa ner i sängen med film. Dock inte tvillingarna denna gång, utan "Definitely, Maybe" har hört att den ska vara bra. Underhållning för en torsdagskväll i alla fall. Puss och hej tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0