Resfeber.

Mnåh. Håller på att packar för fulla muggar. Usch så svårt det är. Har världens, och jag menar världens, största resväska med mig. Jag och min syster delade på den när vi skulle fara till Thailand i 2 veckor..... Haha! Men jag vill inte få övervikt och det känns bättre att ha mycket plats, plus att själva väskan är lättare än den mindre jag först hade tänkt ha. Imorgon åker vi! Det är helt sinnes. Kommer bli otroligt jäkla roligt och jag är så nånting taggad, men just nu - mest nervös. Tänk om man skulle glömma något eller om något skulle hända. Usch, hemska tanke. Allt kommer bra, jag reser ju med världens bästa sällskap.

Det har varit tråkigt här på sistone men efter London lovar jag att uppdatera med bilder och annat kul. Ih, detta kommer bli årets händelse!

BYE DARLINGS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0