This is for you...

Malin.

Livet rullar på. En vecka kvar och vi är i London. Det är det enda som cirkulerar i min skalle just nu. Jag vet att det blir mycket drygsnack om detta, men det är jag just nu sååå så får det bli. Vi har ikväll bokat biljetter till Madame Tussaud's och London eye. Det kommer bli grymt. Nu är det bara småslipningar kvar som lite mer planering av radioprogramet, växling av pengar, tvättning av kläder, inköp av smågrejer och utskrift av bokningspapper m.m.
We! Snart åker vi girls!

Det blir mycket utomlands för mig känner jag. Igår berättade pappa att vi ska till Kanarieöarna den 7e januari. Så det är nästan direkt efter jag kommer hem. Sen väntar Bryssel med skolan i april! Kanske nån egen resa också där emellan? Kul i alla fall. Resa är ju det bästa.

Just nu sitter jag här och slöar, lyssnar på Killers nya skiva och funderar på att krypa ner till kojs, vore skönt.

Kommentarer
Postat av: malin

härligt raring! keep on working.

2008-12-03 @ 21:48:48
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/
Postat av: bella

nu när emil var och spelade i london så for de också förbi madame tussauds :D

2008-12-04 @ 16:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0