Att springa.. och vinna?

Igår antog jag mig en utmaning, inte en liten utmaning utan en på 2 mil som innebär svett, blod, säkert lite tårar och fula gympadojjer. Det är alltså mamma vs. dottertävling jag snackar om. Hon utmanar mig att springa halvmaran mot henne i augusti-september. En sträcka på 2,195 mil alltså, PJUH svettigt låter det va? men.... Det är så att om jag vinner, (som hon uppenbarligen tvivlar på att jag gör) så blir jag lycklig ägare av 20.000 kronor!!! Japp, 20 lakan straight done the pocket. Låter lockande va? måste nu bara lägga upp löpträning på schemat.

Sitter och myser i sängen med laptopen, Alva sitter brevid mig och läser en bok. Snart börjar Gossip girl och sen är det Gynning, men emellan det ska jag klämma in en prommis med hunden.

Adios (kärleksmumsen blev helt OK)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0