Haha, Alva

Min lillasyster Alva är så gullig. Idag när vi satt och åt så pratade vi om när unga tjejer får barn då uttryckte hon sig såhär, allvetaren:
- Men varför ska man lugga med killar när man är så ung? ....
Och varför använder man inte kondom?


Haha, hon har sett på vänner och lärt sig vad kondom är. Hon frågade mig när hon tittade på det vad en kondon var...

Nyss kom hon in på mitt rum efter hon pratat ett telefonsamtal med hennes tjejkompis.
- Amanda, Amanda!! vet du, det här är min lyckligaste dag. Jag pratade nyss med Caroline i telefon och hon hade pratat med Anders (Alvas kärlek, Lundin heter han i efternamn också, ha-ha) och hon hade frågat honom och han ville bli ihop med mig, och så hade hon tjatat jättelänge och sagt snälla, snälla, snälla. Och tillslut hade han sagt ja, ja. Så nu har han ju typ sagt det, så nu är vi ihop. Så imorgon ska vi vara med han och ha jättekul.

Haha. Vad roligt det var när man var liten med sånt där bus

image3
Det här är Alva, en söt liten krabat på 10-år som jag beundrar.

Kommentarer
Postat av: M

Ååååååå

2008-02-21 @ 20:46:07
Postat av: Nicole

haha alva!! du får uppdatera imorgon och berätta hur det gick för lillen! :)

2008-02-21 @ 21:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0