Hard work, work

Hellu!
Idag har jag slitit på. Först steg jag och S (hihi) upp och for en timme tidigare till skolan. Detta för att jobba med historian. Jag möttes upp av en morgonpigg och flitig Linn, vi kämpade på med vårat historia arbete om kvinnlig könsstympning. Vi hade egentligen bara en lektion mellan kl. 12-13 men jag stannade till 14.30 ungefär och jobbade på. Skrev en sida på svenskan också, bläddrade lite i den ..underbara.. "Källan" (litteraturhistoriens bibel)

Efter skolan promenerade jag och S och köpte oss varsin glass. Det var vi förtjänta av. Ikväll ska jag och Mattan baka kärleksmums är det tänkt, de ska jag ha med på utflykten imorgon.

Livet rullar på nu faktiskt, skolan gick bra idag, imorgon är det frilufsdag = agnäs, hoppas på sol, i helgen är det fotbollscup i Lycksele med mina underbara lagkamrater OCH om ynka 10 dagar bär det av mot Puerto Rico, Kanarieöarna.

Hemska, hemska värld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0