Hejdå torsdag

Idag är det torsdag och det betyder jobbigt. Torsdagen är verkligen en jobbig dag för oss bortskämda AR2A elever. Vi flyter som på annars, men idag är det en tung dag, börjar tidigt slutar sent och har en massa jäkla lektioner. Nu är i alla fall den här torsdagen bortgjord och det var förövrigt min sista torsdag innan lovet. Jag far ju på torsdag morgon till Stockholm så!

Jag har haft en rätt dålig dag, har varit irriterad och trött. Jag är alltid trött nuförtiden känns det som. Har lämnat in mitt historia arbete idag, skönt att ha det ur luften. Nu är det bara svenskan kvar som ska in på tisdag, sen är det lov. Lovet kommer dock innehålla min engelska bok, men den får jag läsa på la playa.

Idag har vi åkt längdskidor på idrotten och nu ska jag fara på step up och core. Fick veta igår att vi fått en ny träning på nolia (5 träningar i veckan med fotbollen), den är klockan 19.00-20.00 på fredagkvällar, hoff vad jobbigt. Men... Träning ger färdighet och till sommaren ska vi kicka ass med laget. Imorgon med för den delen, tjejligan here we come.

image2
En bild på mitt kära lag när vi vandrade efter drottninggatan i Januari får representera dagens kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0