I'm spinning around

Det blev inte step, utan spinning istället, vilket var SVETTIGT och kul. Jag tror aldrig jag har svettats så mycket, inte mitt lag heller. Vi kämpade på som vettvillingar och diggade till musiken. Det här var nog det roligaste träningspasset på värkstan faktiskt. Musiken var bra, ledaren var skön och laget ÄR skönt. Ih nu börjar det pirra för imorgon också. Vi har delat upp laget i två mindre lag, ett är med de yngre spelarna och ett med de äldre. Mitt lag har match först på lördag klockan 15 någon gång, medan det andra laget har flera matcher under fredag natt. Det roliga med tjejligan är att man spelar hela nätterna, ibland klockan 01.00 och ibland runt 3-4! sjukt roligt.

För att jag är på bra humör igen så ska jag länka denna underbart sköna låt för er. Ha en bra kväll

http://youtube.com/watch?v=S97JJP2q7ws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0