LyXele

När jag var liten, eller yngre och i min fjortistid, då skrev jag alltid Lycksele med X för det var mycket häftigare. I helgen var vi i Lyxele och spelade fotboll. Vi spelade 4 matcher i gruppen och vann 3 och spelade lika en. Vi var skitduktiga och spelade finare än någonsin. Det var bla mot division 3 lag, så det var ju grymt att vinna. Vi gick vidare och skulle spela semi mot ett fruktat Betsele lag med bla en UIK spelare...... Vi höll igen och spelade rätt bra, hade några mål chanser men fick ej in bollen. Det slutade lika och blev straffar. Hemska, hemska straffar. Vi förlorade på sudden, jag missade min straff. Blä vad drygt. VI spelade senare match om tredjepris och kammade hem bronset. Ack att vi inte vann, men gud så bra spelat tjejer!

Nu taggar jag att gå till division 5 och leka lite. hehe

Dagen har varit slitig. Jag är sjukt less på skolan och vill bara få lov och åka bort. Imorgon ska bajs svenskan in och jag känner mig stressad. Skriver om Symbolismen och August Strindberg.... Någon som har nått smart om honom, och hur han har påverkat litteraturen idag?

Idag bakade jag och S en kladdkaka. Senare på kvällen åt familjen den och firade min pappa som fyller år när vi är borta. Av oss flickor fick han whiskey glas.

Kommentarer
Postat av: Nicole

han fick ingen triss denna gång? ;p

2008-02-26 @ 18:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0