"Nu ska jag fetåka"

Dagen i Agnäsbacken var väldigt skön. Det var varmt men dock inte så mycket sol. Fikat var riktigt gött och sällskapet med. Backarna var sisådär, isfläckar på en del ställen, men ack så skönt att åka.

Nu är det bara fem skoldagar kvar för mig, innan det bär av mot varmare stränder. Medan jag solar med en glass i handen så ska S sköta min hund, lättförtjänta pengar för honom!

Jag taggar tjejligan i helgen, jag hoppas på ett bra lag och VINST!! vi har träning om en halv timme och ska köra älsklings beep-testet. Jag har bestämt att slå mitt förra rekord, vi får se hur det går. Informerar om det senare, iaf om det gick bra....

Idag när jag var ute och gick med Benson(min hund) hände det en rolig grej, han satt och bajsade när en liten pojke och hans mamma gick förbi. De gick bakom mig och jag hörde ett "ioouäk, det där är pappa" av lillpojken, men jag fattade inte riktigt vad han menade. När de senare gick förbi mig och jag såg vad pojken sysslade med så pekade han på alla bajskorvar runt omkring han och menade att högarna var hans egen far. Underligt, men kul!

Önska mig lycka till på Beepet. (Det gör mig gott att se var min kondition ligger, inför min och mammas tävling!)

0.1 - 0.2 - 0.3 - 0.4 ....... Nästa nivå 1.0 WEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0