Ta ett djupt andetag

*Andas*
Hej, tja, välkommen, hallå?
Det här är min nya blogg och jag har problem med allt, bestämma mig om jag ska göra en blogg eller inte, välja namn, hur min layout på bloggen ska se ut, vad jag ska ha för rubrik på mitt första inlägg och HUR i helskotta jag ska börja mitt första inlägg.

Jag har så många tankar kring denna blogg att jag nästan bubblar över. Jag läser många andra bloggar och har blivit inspirerad av bla min vän Annas blogg. Jag är väldigt nyfiken på allt som har med en blogg att göra, tex att namnge mina nära och kära med namn som kanske bara en bokstav, det ser så hemlighetsfullt och spännande ut då.

Mer än såhär blir det inte, inte för den här sekunden i alla fall. Jag ska pilla på lite med detta och se vad det leder till.

Adjöken

Kommentarer
Postat av: M

JÄTTEAKTIV AMANDA!!!!

2008-02-19 @ 11:53:44
Postat av: L

Spännande du!

2008-02-19 @ 13:57:53
Postat av: Nicole

tjena mändieh!
kul med en blogg -33-

2008-02-20 @ 20:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0